Često postavljena pitanja

Kako da pronadjem proizvod koji mi treba?

Pretragu proizvoda možete izvršiti na tri načina:

1. Pregledom kategorija iz glavnog menija, podrazumeva da do željenog proizvoda dodjete putem njegove kategorije ili potkategorije. Na primer, ukoliko želite da pronadjete električnu ugaonu brusilicu, kliknućete u glavnom meniju na “Električni alat”, a odatle na stranicu “Bruslice” gde ćete izabrati potkategoriju “Ugaone brusilice”.

2. Pregledom artikala po proizvodjačima na stranici “Brendovi”, na taj način možete videte sve proizvode omiljenog Brenda koje imamo u ponudi.

3. Kucanjem ključnih reči u polje za pretragu, podrazumeva pronaleženje proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči, to je najčešće naziv, model, robna marka ili šifra proizvoda.
Nakon toga klikom na dugme za pretragu dobićete listu proizvoda koja odgovaraju vašoj pretraži.

 

Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode?

U skladu sa našom poslovnom politikom, nakon izvršene porudžbine bićete kontaktirani, i u zavisnosti od raspoložive količine odredjenog proizvoda I njegovog nabavljanja isporuku možete očekivati u najkraćem mogućem roku. Najveći deo artikala imamo na lageru, a ukoliko trenutno nemamo poručene artikle na stanju, proveravamo dostupnost, I sa preciznom informacijom kontaktiramo vas na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja kako bismo potvrdili raspoloživost
robe I kada vam je šaljemo. U većini ovakvih slučajeva artikli budu dostupni za slanje u roku od 3-5 radnih dana u zavisnosti od dobavljača. Ukoliko ste porudžbinu izvršili pre 12:00h, a mi imamo poručene artikle na stanju, isporuku možete očekivati već sutradan.

 

Šta je ugovor o prodaji na daljinu?

Ugovor o prodaji na daljinu je zamena za fiskalni račun kod online prodaje. Dobija ga na e-mail adresu svaki kupac, zajedno sa obrascem za odustanak od ugovora I dokumentom koji sadrži prava I obaveze
kupaca. Kada se ugovor između prodavca i kupca smatra zaključenim?
Član 12. Stav 1 Tačka 1. Zakona o elektronskoj trgovini smatra se da je ugovor o kupoprodaji zaključen ako prodavac na pisani ili drugi način obavesti kupca da je u mogućnosti da kupcu isporuči željene artikle.

 

Koji je period saobraznosti na proizvode?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije period saobraznosti za nove uređaje iznosi dve godine.

 

Kako ostvariti produženu garanciju na proizvod koji ste kupili?

Neki od proizvodjače uredjaja svojim kupcima nude dodatnu pogodnost kroz produženje garancije na odredjene proizvode. Više o načinu produživanja garancije možete pogledati na stranici Kako produžiti garanciju.

 

Kako ostvariti garanciju?

Da bi servis priznao garanciju potrebno je uz garantni list priložiti i račun koji ste dobili uz uređaj. Ako je garantni rok za Vašu mašinu 3 godine I mašina se pokvarila nakon 2 godine, potrebno je da imate I
sertifikat za produžetak garancije na 3 godine, koji se popunjava na odgovarajućem sajtu najkasnije 4 nedelje nakon kupovine.

 

Da li je moguće otkazati porudžbinu?

Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu potrebno je da nas obavestite putem mejla ili da nas pozovete telefonom, I mi žemo to učiniti za vas. Potrebno je imati u vidu da otkazivanje porudžbine nije moguće ukoliko je porudžbina već predata kurirskoj službi.

 

Da li je moguće preuzeti proizvode u objektu?

Da, moguće je, potrebno je da prilikom poručivanja odaberete lično preuzimanje proizvoda. Na mejl koji ste ostavili pri poručivanju stićiće vam obaveštenje kada proizvodi budu spremni za preuzimanje, nakon toga možete doći u objekat I preuzeti vašu porudžbinu.

 

Kojom kurirskom službom šaljete proizvode?

Naručene proizvode šaljem ____ kurirskom službom. Koji su troškovi dostave?

 

Kakva je procedura za povrat robe koja je kupljena online?

Ukoliko nekim slučajem niste zadovoljni kupljenim proizvodom na našem sajtu iz bilo kog razloga, u roku od 14 dana možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao I kada je
zaprimljen od strane kupca, odnosno podrazumeva se da nije korišćen, I mora sadržati svu tehničku dokumentaciju. Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja I tragova korišćenja. Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac.

 

Da li su svi proizvodi stalno raspoloživi?

D.A.B.S. alati d.o.o. se trude da prikaz proizvoda bude redovno ažuriran ali zadržavaju parvo na grešku.